مزایا باتری لیتیوم یون

مقرون به صرفه بودن در مقایسه تفاوت باتری لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر

مزایا باتری لیتیوم یون :از آنجایی که طول عمر این نوع باتری ها بسیار زیاد است، هزینه های تولید آنها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. و به نسبت باتری های لیتیوم پلیمر قیمت کمتری دارند.

 

نمایشگر وزن سوها

 

چگالی توان بالا

این نوع باتری ها در انواع وسایلی که به قدرت بالایی احتیاج دارند، استفاده خواهند شد.

 

ولتاژ پیوسته

باتری های لیتیوم یون توانایی حفظ ولتاژ ثابت را دارند. با وجود بار های سنگین، باز هم این نوع باتری ها ولتاژ خود را ثابت نگه می دارند.

 

نمایشگر وزن بولتر

 

انواع مدل های جدید

با توجه به اینکه انواعی از مدل های جدید از این دستگاه تولید شده است، پس برای انواع سطوح بار و قدرتی طراحی شده اند. هر فردی می تواند با توجه به نیاز خود از مدل های متناسب به خود استفاده کند.

 

معایب باتری لیتیوم یون

حال که مهمترین مزایای باتری لیتیوم یون را دانستیم لازم است که معایب این باتری ها را بدانیم تا تفاوت باتری لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر را بهتر بتوانیم مورد بررسی قرار دهیم.

 

مهمترین معایب این باتری ها شامل موارد زیر می‌شوند:

حفاظت بالاتری نیاز دارد
این نوع باتری ها نیاز به محافظت در برابر شارژ بیش از حد و تخلیه تا حد زیادی دارند. همچنین تعمیر و نگهداری از آنها باید در یک محیط امن انجام شود.

و در بررسی تفاوت باتری لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر این موضوع ممکن است امتیاز را به نفع باتری لیتیوم پلیمر کند که در برابر شارژ بیش از حد طول عمر بهتری را از خود نشان می‌دهد.

عملکرد با گذشت زمان کاهش پیدا می‌کند
اگرچه طول عمر این نوع باتری ها بالا است، اما در طول عمر خود ثابت باقی نمی مانند. همچنین کارایی باتری لیتیوم یون در طول زمان کاهش پیدا می کند و این یک شباهت با باتری لیتیوم پلیمر در تفاوت باتری لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر است.

 

نمایشگر وزن تیکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی

بستن
مقایسه